Love boys & Girls

Love boys & girls

Love boys & Girls

Love boys & girls

کیت وینسلت، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگرن نقش اول زن

  

 اگه بگم قبلا این حرفا رو تمرین نکردم، دروغ گفتم. فکر کنم حدودا 8 سالم بود و به آینه توی حمام خیره می شدم و این (جایزه رو توی دستش نشون میده) احتمالا شامپو بود. خب، الان دیگه شامپو نیست.
و می خوام از چندین نفر تشکر کنم، کسایی که به من ایمان داشتن، دوستام و خانواده ام، بخصوص پدر و مادرم که الان جایی همین دور و بر هستن. بابا یه سوتی چیزی بزن تا من بفهمم کجایی (پدرش سوت می زنه) هی! (کیت برای پدرش دست تکون میده) دوستت دارم.
می خوام از هیلدا کوالی، دالاس اسمیت و اونی که بیشتر از همه دوستش دارم و بیشتر از همه دلم براش تنگ شده، روبرت گارلوک تشکر کنم.
و از پیتر جکسون و اما تامپسون تا سمِ عزیزم (اشاره به شوهرش سم مندز) و استفان دالدری. من خیلی خوش شانس بودم که نقش هانا اشمیت توسط برنارد شلینک، دیوید هیر و استفان به من رسید و کار کردن با شما خاطره ای بود که تا آخر عمر از یادم نمیره. هیچ تفاوتی بین بازیگران و دست اندر کاران این فیلم نبود و به همین خاطر تبدیل به یک فیلم ویژه شد.
کار با یک گروه فوق العاده از افراد که زنجیری نا گسستنی! از حمایت رو دور من پیچیده بودن، از دیوید کراس تا رالف فینس، برونو گنتز، لنا اولین، از گروه گریم و میک اپ تا فیلمبرداری، از گروه هنری تا بخش تبلیغات، از نیویورک تا برلین.
و من خیلی خوشبختم که یه شوهر فوق العاده و دو تا بچه زیبا دارم که اجازه دادن من اون کاری رو که دوست دارم انجام بدم و من رو همین جور که هستم دوست دارن. آنتونی و سیدنی، این جایزه مال شماست، مال هر دوی شما.
و می خوام از بقیه نامزدهای این رشته قدردانی کنم. این اله های زیبایی. فکر کنم همه ما فکرش رو هم نمی کردیم که بخوایم با مریل استریپ توی یه رده قرار بگیریم.